polcirkeln

Alla inlägg den 2 januari 2013

Av Linda - 2 januari 2013 15:38

som i Sundsvall alltså...


Hemresan gick fint..startade vid 09 från Korpis och från Nybyn vid 10 igår. Fullastade! Siri skötte sig så bra så och sov en del dessutom. Kollade på film på dvdn etc. Vi behövde bara stanna två gånger på hela resan. Men det var såklart som vanligt tårfyllt att lämna mamsen o gänget där uppe.


Idag är jag ledig och följde med J och Siri till Bergsåker och träffade Siris kusiner Hedda o Malte. Det var såå kul att få träffas igen och vi busade allihop både inne och ute i ngr timmar! Har varit riktigt skönt väder idag.


Nu e jag hemma och ska packa upp det sista och fixa käk. Ikväll ska jag träna! 30 min spinning och 30 min CXworx! Det känns skönt efter allt gottande som nu varit!


Imorrn äre jobb igen och full rulle med vardagen. Måste dessutom iväg och fota mig till förarbeviset eftersom bilderna jag tog till förnyat körkort i våras försvunnit som den slarver jag är.


Här kommer lite blandade bilder;


 

Goungarna Hedda 4 år och Siri 3 år!




 

Finaste gumman!


 

Lek och bus =)


 

Och så en somrig bild mittiallt =) Det var med denna bild jag vann flugfiskesetet =)


 Gumman och jag på julafton!



 

Och så var jag bara tvungen lägga upp denna eftersom jag tycker den säger ganska mycket om Lars...en glidare är vad han är haha ;) But I Like it! För det mesta iaf ;) Men såklart..tillsammans med mig så måste det även vara lite ordning o reda stundtals ;)



 

Och så min ögonsten ;) Efter Siri såklart! Nu är den här i Sundsvall!


Och så ett låttips som avslut;


Roots Circus - There is a spell over this city


Grymt skön och feelgood-låt!

Presentation


Go & Glad =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hej! Gör en test..VAD skulle ni vilja läsa mer om på bloggen?
 Inget, den är bra som den är nu
 Siri
 Kärleken
 Hälsan och tankar kring det
 Vänner och Partaj
 Nya jobbet

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards