polcirkeln

Alla inlägg under oktober 2013

Av Linda - 15 oktober 2013 14:12

På torsdag efter jobbet drar vi norrut. Blir en helg i Överkalix.
Sen åker mamma med oss ner tillbaka och blir här ungefär en vecka!   


I lördags blev det tjejfest! Hade riktigt kul ute!


 


Och så bilden nedan...min bebis Siri..lillgullet!


 

Av Linda - 11 oktober 2013 10:20

Jag tenderar att bli fruktansvärt less på mönster, vanor och tristess. Det är liksom inte jag. 


Ena sidan av mig längtar efter ett hus nån mil utanför Sundsvall och syskon och allt vad det innebär med familjeliv. Andra delen av mig är rastlös, uttråkad och vill leva varje minut av livet som att den vore den sista. Göra precis allt som faller mig in och inte bry mig det minsta om etik och moral haha. Och nånstans där borta har jag väl en dröm om livet som är alldeles för perfekt och ändå aldrig går att få/uppnå (?)

Vad är det för diagnos?   


Nä men seriöst..varför är man lite som en jojo som åker berg och dalbana men aldrig får någon dalvana?


Hur ska man då inspireras och få förnyelse i sitt liv såväl privat som på arbetet?
Jo gör något nytt och annorlunda - stick iväg från det gamla vanliga och gör något som du/ni kanske tyckt varit helt otänkbart tidigare. Det kan få en att öppna ögonen! Och se och lär av andra...se inte bara på den bransch du själv verkar i, umgås inte bara med samma gamla vanliga vänner (även om de är guld värda) - möt nya människor - ställ frågor och reflektera! All utmaningar leder någonstans och ger nya erfaremheter och ny inspiration!


Trevlig helg!


 

Frukostmöte med inspiration i morse!

Presentation


Go & Glad =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hej! Gör en test..VAD skulle ni vilja läsa mer om på bloggen?
 Inget, den är bra som den är nu
 Siri
 Kärleken
 Hälsan och tankar kring det
 Vänner och Partaj
 Nya jobbet

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards