polcirkeln

Alla inlägg under februari 2014

Av Linda - 9 februari 2014 22:05

Nyss hemkommen från bion Hallå Hallå, en riktig feelgoodfilm. Hann mula i mig en påse nonstop också!


Dagen har varit fullspäckad...eller hela helgen egentligen...men jag är ju inte direkt känd för att ta det lugnt och sitta på ändan. Igår skotertur i Ljustorp - så kul! Gumman var eld och lågor! Sedan födelsedagstårta hos syrran som snart fyller år.


Idag pulkaåkning vid Sidsjön med Johan och Siri och sedan på em gympa på Sensia med Siri plus Jenny och Alicia. Tjejerna var lite blyga och inte sådär jättesugna att gympa utan att hålla mamma i handen! Sen kom de förbi hos oss och jag bjussade på kaffe och barnen fick lite glass. Sen kom Johan och passade Siri medan jag stack på snabbträning - spinning en halvtimme...sen hem o slänga sig i duschen och dra iväg på bion! Nu när jag kom hem höll J på att natta Siri och sedan hann vi snacka lite om vår fina dotter innan han åkte hem.


Nu sitter jag i soffan och känner mig tacksam. Livet är långt ifrån perfekt...Jag är långt ifrån perfekt. Men jag känner ändå att livet har så mycket att ge! Man har så svårt att uppskatta de där små ögonblicken i livet. Men faktiskt...saker har inte gått som man tänkt sig här i livet..men tänk vad mycket livet gett en..och vad mycket det finns kvar att upptäcka!


Livet kan ta oanade vändningar på gott och ont...se till att njuta av framgångar och att alltid försöka gå stärkt ur motgångar!   


 



Presentation


Go & Glad =)

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Hej! Gör en test..VAD skulle ni vilja läsa mer om på bloggen?
 Inget, den är bra som den är nu
 Siri
 Kärleken
 Hälsan och tankar kring det
 Vänner och Partaj
 Nya jobbet

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards